• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

beeld op zwart

  • Onderwerp starter Onderwerp starter harryk!
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

harryk!

sinds 4 week hebben mijn schoonouders tv digitaal van Ziggo.
Diezelfde week hebben ze nog het kaartje opgestuurd dat ze tvdigitaal hebben en alleen het tvdigitaal basis pakket willen.
Echter sinds 2 dagen alle zenders op zwart (behalve ned1 en tvnoord)

is de kaart niet aangekomen? of is er iets anders aan de hand??

ze proberen ook al telefonisch contact te zoeken maar dat is tot op heden niet gelukt.

weet TVdigitaal en/of Anoniem wat er aan de hand is?
 
Stuur mij maar een PM met je gegevens, maak ik het zondag voor je in orde.
 
als het goed is heb ik je alle gegevens gestuurd via PM

alvast bedankt voor de moeite.
 
ehmm hier nog steeds e19, ontvanger gewoon de hele dag aangestaan :oops:
 
ehmm hier nog steeds e19, ontvanger gewoon de hele dag aangestaan :oops:

Neem aan dat je pas enkele weken digitale tv hebt:

Heb je de aanmeldkaart voor digitale TV wel direct de eerste week opgestuurd?

Aanmeldkaart met de uiteindelijk gewenste pakketten moeten daarna door de klantenservice verwerkt worden. Blijkbaar is dit nog niet gebeurd, dus als je de aanmeldkaart wel hebt verstuurd dan zit er helaas niks anders op dan te bellen met de klantenservice.



succes
 
Ja had van te voren al gelezen over die kaart die je op moet sturen, dus meteen gedaan. Is 4 weken geleden verstuurd.

Waarom wordt een nieuwe aanvraag van een smartcard niet meteen geregistreerd, dan kunnen zulke zaken toch niet voorkomen?

Ik heb uit pure wanhoop maar weer mijn schotel aangesloten, cardnummer op de website doorgegeven en binnen 60 minuten geactiveerd. Zou Ziggo toch ook moeten lukken?
 
Ja had van te voren al gelezen over die kaart die je op moet sturen, dus meteen gedaan. Is 4 weken geleden verstuurd.

Waarom wordt een nieuwe aanvraag van een smartcard niet meteen geregistreerd, dan kunnen zulke zaken toch niet voorkomen?

Ik heb uit pure wanhoop maar weer mijn schotel aangesloten, cardnummer op de website doorgegeven en binnen 60 minuten geactiveerd. Zou Ziggo toch ook moeten lukken?

Als je mij je gegevens stuurt per PM, dan wil ik na laten gaan wat er fout is gegaan om e.e.a. te laten herstellen
 
hetzelfde probleem

mijn ouders hebben ook sinds gisteren 03.11.2008 geen beeld meer, ook alleen nog Ned. 1 en TV Noord.

Reeds klachtenformulier verzonden maar nog niks gehoord.

Hoe kunnen wij dit sneller oplossen?
 
Hier idem dito hetzelfde probleem, direct na ontvangst decoder en smart-card kaartje opgestuurd, ook ca. 4 weken geleden sinds deze week ook beeld op zwart :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan