H
harryk!
sinds 4 week hebben mijn schoonouders tv digitaal van Ziggo.
Diezelfde week hebben ze nog het kaartje opgestuurd dat ze tvdigitaal hebben en alleen het tvdigitaal basis pakket willen.
Echter sinds 2 dagen alle zenders op zwart (behalve ned1 en tvnoord)
is de kaart niet aangekomen? of is er iets anders aan de hand??
ze proberen ook al telefonisch contact te zoeken maar dat is tot op heden niet gelukt.
weet TVdigitaal en/of Anoniem wat er aan de hand is?
Diezelfde week hebben ze nog het kaartje opgestuurd dat ze tvdigitaal hebben en alleen het tvdigitaal basis pakket willen.
Echter sinds 2 dagen alle zenders op zwart (behalve ned1 en tvnoord)
is de kaart niet aangekomen? of is er iets anders aan de hand??
ze proberen ook al telefonisch contact te zoeken maar dat is tot op heden niet gelukt.
weet TVdigitaal en/of Anoniem wat er aan de hand is?
ops: