J
jor
Af en toe gaat het beeld op zwart en heb ik wel geluid
de help knop van de logitech afstand bedieng doet het beeld weer terug komen
ook een herstart van mijn box hd dvr phillips helpt
best irri
maar komt het jullie bekendt voor
en wat kan ik er aan doen??
bvd gr jor
de help knop van de logitech afstand bedieng doet het beeld weer terug komen
ook een herstart van mijn box hd dvr phillips helpt
best irri
maar komt het jullie bekendt voor
en wat kan ik er aan doen??
bvd gr jor
