• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

beeld op zwart wel geluid!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jor
  • Startdatum Startdatum
J

jor

Af en toe gaat het beeld op zwart en heb ik wel geluid
de help knop van de logitech afstand bedieng doet het beeld weer terug komen
ook een herstart van mijn box hd dvr phillips helpt
best irri
maar komt het jullie bekendt voor
en wat kan ik er aan doen??
bvd gr jor
 
Heb ik met mijn Cisco laatst ook een paar keer gehad. Helpdesk gebeld, die zeiden ook "gewoon met de knop aan de achterkant uitzetten, 25sec uit laat en dan weer opstarten". Dat werkt inderdaad, maar het voelt niet als een echte oplossing.

Het vreemde is dat de EPG en andere OSD-dingen van de DVR wel gewoon in beeld komen. Het is alleen de TV video stream die niet wordt weergegeven.
 
Af en toe wordt de HDMI handshake verloren. Op de UPC afstandbediening zit de ronde knop UPC. Druk hierop, en je krijgt weer beeld. (ik heb een Logitech ab, en daar staat de knop onder Cablecom ipv UPC).
 
Ook met mijn Pace HD box zo af en toe dit issue. HDMI kabel uit en weer in de TV helpt dan ook. Wel irritant.
 
Ok,heb ik wat aan ga de logitech even programmeren
bedankt
 
Terug
Bovenaan