• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Beeld op zwart ned 1,2,3 en sbs6

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jean
  • Startdatum Startdatum
J

Jean

Momenteel beeld op zwart bij Nederland 1,2,3 en SBS6,
fabrieksinstellingen geprobeerd ...helaas...
 
Op nederland 1 wordt inmiddels een signaalstoring vermeld en ook hier op meerdere zenders geen signaal dus het zit gewoon bij UPC en zal wel weer goedkomen.
 
Hier weet ik niet hoor :)


Misschien dat UPC de klanten weg wilt hebben?
 
Hier in eindhoven werken die zenders wel. Maar van 101tv humor tv en tmf nl kan ik dat helaas niet zeggen... Wellicht zijn er meer.

Edit: De zenders uit ts 2068 Doen het hier allemaal niet. Bij 101tv wordt gemeld Video lock error even geduld aub
 
Ook liggen deze kanalen er uit
kanalen 309, 310, 317, 319, 320, 322
 
stroomstoring @ mediagateway in hilversum dus dat zal het probleem zijn van Ned 1,2,3

Dear NL-ix customers,
Since 14:38:49 CEST we are experiencing a power failure on
one power feed to our cabinet at the Mediagateway datacenter
in Hilversum.
 
Terug
Bovenaan