• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Beeld onderbrekeningen met de Philips HDTV Mediabox

  • Onderwerp starter Onderwerp starter bartech
  • Startdatum Startdatum
B

bartech

Sinds kort nieuwe problemen met de HD mediabox van Philips (geen dvr). Naast het probleem dat de mediabox het af en toe leuk lijkt te vinden om zomaar te restarten, valt mij op dat soms het beeld even helemaal wegvalt. Zit je midden in een actiescene van een film: plop... beeld op zwart. Soms voor nog geen 1 seconden, soms zelfs langer als 5 en het komt ook voor dat ik helemaal geen beeld meer krijg en de mediabox moet restarten.

Zijn er hier misschien mensen die dit probleem hebben gehad of herkennen en die hier misschien een oplossing voor hebben? Begint mij nu toch best wel de keel uit te hangen... :-\
 
bartech zei:
Sinds kort nieuwe problemen met de HD mediabox van Philips (geen dvr). Naast het probleem dat de mediabox het af en toe leuk lijkt te vinden om zomaar te restarten, valt mij op dat soms het beeld even helemaal wegvalt. Zit je midden in een actiescene van een film: plop... beeld op zwart. Soms voor nog geen 1 seconden, soms zelfs langer als 5 en het komt ook voor dat ik helemaal geen beeld meer krijg en de mediabox moet restarten.

Zijn er hier misschien mensen die dit probleem hebben gehad of herkennen en die hier misschien een oplossing voor hebben? Begint mij nu toch best wel de keel uit te hangen... :-\

met welke tv heb je dit probleem
 
Terug
Bovenaan