mmhmjanssen
Forum Gebruiker
- Berichten
- 36
- Digitale TV
- Ziggo
Ik heb de beeldinstelling "modus" van mijn Samsung TV (UE40H6240AWXXN = Ziggo compatibele versie) ingesteld op "Film". Volgens de experts geeft dit een 95% optimaal beeld, wat (vaak) ook beter is dan "Standaard". Standaard wordt door de fabrikant vaak op fel en contrastrijk gezet zodat de TV opvalt in de winkel, maar dat even terzijde.
Ik merkte al eerder dat de beeldmodus plotseling weer was teruggezet naar "Standaard" en dacht dat dit aan mijn TV lag. Nu ben ik er achter gekomen dat Ziggo hier naar alle waarschijnlijkheid verantwoordelijk voor is. Want telkens als ik naar Ziggo On Demand ga (rode knop op mijn afstandsbediening) is de modus weer "Standaard" terwijl deze op "Film" stond voordat ik op de rode knop drukte. Ik vind dit behoorlijk storend en heb nu als workaround maar de instelling voor "Standaard" gelijk gemaakt aan die van "Film".
Ik merkte al eerder dat de beeldmodus plotseling weer was teruggezet naar "Standaard" en dacht dat dit aan mijn TV lag. Nu ben ik er achter gekomen dat Ziggo hier naar alle waarschijnlijkheid verantwoordelijk voor is. Want telkens als ik naar Ziggo On Demand ga (rode knop op mijn afstandsbediening) is de modus weer "Standaard" terwijl deze op "Film" stond voordat ik op de rode knop drukte. Ik vind dit behoorlijk storend en heb nu als workaround maar de instelling voor "Standaard" gelijk gemaakt aan die van "Film".