Mijn ouders hebben mijn oude 9200c gekregen en hebben hem aangesloten op een Philips Aurea TV.
Via een scart aangezien de 9200c geen hdmi uitgang heeft.
Bij bepaalde uitzendingen waar veel rood of blauw in het beeld zit 'lopen' deze kleuren, enorm irritant (van boven naar beneden en andersom).
Waar kan dit aan liggen?
Al verschillende kabels gebruikt en ook verschillende ingangen geprobeerd. Het werd er niet beter op. Volgens mij was bij 1 combinatie het beeld wel ok maar zat er in eens een behoorlijk zoem in het geluid.......ook niks dus.
Via een scart aangezien de 9200c geen hdmi uitgang heeft.
Bij bepaalde uitzendingen waar veel rood of blauw in het beeld zit 'lopen' deze kleuren, enorm irritant (van boven naar beneden en andersom).
Waar kan dit aan liggen?
Al verschillende kabels gebruikt en ook verschillende ingangen geprobeerd. Het werd er niet beter op. Volgens mij was bij 1 combinatie het beeld wel ok maar zat er in eens een behoorlijk zoem in het geluid.......ook niks dus.