Ik heb sinds het samengaan met Ziggo met mijn Ciscobox het volgende probleem. Als ik zap van het ene kanaal naar het andere is het beeld gedurende 1, 2 of 3 seconden zwart. Wel komt vaak de blauwe balk even in beeld, maar verdwijnt dan weer en komt dan weer te voorschijn op het moment dat ik weer beeld heb. Ik heb gemerkt dat het beeld langer zwart blijft als ik van een HD naar een SD kanaal zap (of omgekeerd) dan van een HD zender naar de volgende HD zender of van SD naar SD kanaal. Maar ook van HD naar HD en SD naar SD heb ik gedurende minimaal 1 a 2 seconden zwart beeld. Herkent iemand dit sinds begin april? Ik heb overigens wel vaak meteen geluid bij het zappen naar het volgende kanaal. Ik heb een Cisco 8685. Voorheen heeft ie dit nooit gedaan. Bedankt alvast voor de reacties.