R
RoGaR
Hebben jullie ook last van het volgende?
Als de tv aan staat en ik ga naar www.speedtest.net en doe de speedtest op m'n laptop, dan gaat de tv helemaal over de zeik. Blokken en artifacts in het beeld en haperend en piepend geluid.
Is hier een oplossing voor? Aan de bekabeling kan het niet liggen, want ik heb inmiddels al 3 monteurs over de vloer gehad vanwege blokjes op rtl 4 en 5. De monteurs kunnen dit niet oplossen, omdat ze aangeven dat het een software probleem is. De laatste monteur liet er zelfs een interne mail over lezen.
Ik heb de laatste software op de Horizonbox staan.
Als de tv aan staat en ik ga naar www.speedtest.net en doe de speedtest op m'n laptop, dan gaat de tv helemaal over de zeik. Blokken en artifacts in het beeld en haperend en piepend geluid.
Is hier een oplossing voor? Aan de bekabeling kan het niet liggen, want ik heb inmiddels al 3 monteurs over de vloer gehad vanwege blokjes op rtl 4 en 5. De monteurs kunnen dit niet oplossen, omdat ze aangeven dat het een software probleem is. De laatste monteur liet er zelfs een interne mail over lezen.
Ik heb de laatste software op de Horizonbox staan.
?