Sinds dat Ziggo de HD kanalen voor in de kanalen lijst gezet heeft heb ik last van het niet gelijk lopen van het beeld en geluid.
Het is niet altijd het geval, maar vaak wel en soms is het werkelijk zo veel (als in meer dan een halve seconde) dat het ongenietbaar is.
De analoge en normale DVB-C kanalen hebben hier geen last van, alleen de HD kanalen. Ik denk dat ik de kanalen indeling op mijn tv maar weer handmatig moet gaan aanpassen zodat de SD DTV kanalen voorin de kanalen lijst op mijn tv komen.
TV: Philips 40PFL8606H/12, firmware 14.105, ondersteund volgens Ziggo.
CI+ module SmarDtv, geen mediabox in gebruik.
TV tevens met kabel aangesloten op internet
TV kanalen opnieuw geinstalleerd van scratch
Regio Eindhoven. ex-KTE/Chello/UPC klant (
)
Ik hou me aanbevolen voor eventuele verdere tips.
Het is niet altijd het geval, maar vaak wel en soms is het werkelijk zo veel (als in meer dan een halve seconde) dat het ongenietbaar is.
De analoge en normale DVB-C kanalen hebben hier geen last van, alleen de HD kanalen. Ik denk dat ik de kanalen indeling op mijn tv maar weer handmatig moet gaan aanpassen zodat de SD DTV kanalen voorin de kanalen lijst op mijn tv komen.
TV: Philips 40PFL8606H/12, firmware 14.105, ondersteund volgens Ziggo.
CI+ module SmarDtv, geen mediabox in gebruik.
TV tevens met kabel aangesloten op internet
TV kanalen opnieuw geinstalleerd van scratch
Regio Eindhoven. ex-KTE/Chello/UPC klant (
)Ik hou me aanbevolen voor eventuele verdere tips.