R
rsterren
Ha,
Als ik mijn TV (philips cineos 42PF9641D/10) op breedbeeld zet is rechts een balk (groen, standaard 'geen input' kleur) van ongeveer een halve centimeter te zien en bovenin links een witte stippelijn.
Mijn decoder is een Humax 5000.
Hoe ik de beeld verhoudingen in de humax ook verander de balk blijft.
als de TV op automatisch staat is de balk weg, maar dan regelt hij bij films de zoom verkeerd...
Als ik mijn TV (philips cineos 42PF9641D/10) op breedbeeld zet is rechts een balk (groen, standaard 'geen input' kleur) van ongeveer een halve centimeter te zien en bovenin links een witte stippelijn.
Mijn decoder is een Humax 5000.
Hoe ik de beeld verhoudingen in de humax ook verander de balk blijft.
als de TV op automatisch staat is de balk weg, maar dan regelt hij bij films de zoom verkeerd...