P
pinolief
Ik heb DigiTV royaal via de CI+ module.
Kabels en pluggen van Hirschmann.
Had last van slecht beeld en blokvorming, zeer wisseld en nooit dezelfde zenders.
Plug aan de kant van TV vervangen en al een flink stuk beter.
Alleen bij Weer en Verkeer vooral tijdens de kaartanimaties en beelden regelmatig lichte flikkeringen of streepvormingen maar wel kort.
Anderen ook last van, ligt dit aan W&V kanaal?
Kabels en pluggen van Hirschmann.
Had last van slecht beeld en blokvorming, zeer wisseld en nooit dezelfde zenders.
Plug aan de kant van TV vervangen en al een flink stuk beter.
Alleen bij Weer en Verkeer vooral tijdens de kaartanimaties en beelden regelmatig lichte flikkeringen of streepvormingen maar wel kort.
Anderen ook last van, ligt dit aan W&V kanaal?