• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Beeld bevriest continue

  • Onderwerp starter Onderwerp starter DieHardNL
  • Startdatum Startdatum
D

DieHardNL

Heb een geforceerde reset gedaan
Heb ook alle instellingen gewist en opnieuw geinstalleerd
Als ik dan op RTL4 afstem doet ie t ff en dan bevriest het beeld en het geluid loopt door.
Na 20 sec gaat ie dan op "software update, zet media box niet uit"
Dit duurt maar iets van 10 sec (iig veel te kort).
Dan kan ik weer een kanaal kiezen
Even beeld en weer bevriezen ........???
 
Hm, net de helpdesk gebeld, maar 2 minuten wachttijd!!!!
Uitgelegd wat ik allemaal had gedaan en binnen 3 minuten werd mij verteld dat ik een nieuwe media box krijg..............
Lijkt wel of ze weten wat er aan de hand is, maar ik kreeg niet meer informatie uit de medewerker.
 
denk dat ze met wat je al gedaan had ook niets meer te doen wisten en ook vermoeden dat de box defect was... weet eerlijk gezegd ook niet wat het anders zou kunnen zijn, dat ' ie elke keer een software update probeert te doen is geen goed teken en dat het aan het signaal ligt lijkt me niet de meest waarschijnlijke oorzaak (verre van), denk dat je het gewoon getroffen hebt met iemand die vertrouwd op wat jij al hebt gedaan en een goede analyse maakt :)

wel bijzonder dat een monteur de mediabox niet hoeft te vervangen, dacht dat ze die niet stuurden maar misschien hebben ze daar iets in veranderd (of vergis ik me)
 
rentreck zei:
mag ik je vragen om welke box het ging
alvast bedankt
Ik heb een oude Pace, standard Mediabox. Geen HD geen DVR.
Misschien hebben ze afgesproken dat als iemand belt met zo'n kast: Gewoon vervangen die hap, geen tijd aan spenderen :)
 
Je kunt in je profiel hier op Chelloo.nl overigens aangeven welke mediabox/CI+ je gebruikt. Scheelt weer een hoop vragen in de toekomst.
 
Terug
Bovenaan