• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Beel hapert af en toe nadat mediabox week heeft uigestaan

  • Onderwerp starter Onderwerp starter barrichello
  • Startdatum Startdatum
B

barrichello

Hallo,

Sinds juli heb ik digitale tv van UPC en zonder problemen kunnen kijken, alleen de welbekende fashion TV bbc4 etc altijd blokjes geen normaal beeld. Vond ik overigens geen probleem.

Nu heb ik de tv een week uitgehad ivm verbouwing en alles weer aangesloten. Nu heb ik af en toe haperend beeld op alle zenders, soms ben je er 10 minuten vanaf maar dan komt het weer. Kan overigens 10 a 15 sec duren en dan is het beeld weer perfect.

Ik heb een nieuwe kabel getrokken vanaf AOP punt ri woonkamer (Hirschmann koka799) + professionele scart kabels etc geinstalleerd. Nu doen fashion tv en de overige zenders het wel goed. Alleen het hinderende haperende beeld komt toch steeds terug. Iemand een idee? Heeft een versterker nog zin om aan te schaffen?

Groetjes,
Michel
 
barrichello zei:
Hallo,

Sinds juli heb ik digitale tv van UPC en zonder problemen kunnen kijken, alleen de welbekende fashion TV bbc4 etc altijd blokjes geen normaal beeld. Vond ik overigens geen probleem.

Nu heb ik de tv een week uitgehad ivm verbouwing en alles weer aangesloten. Nu heb ik af en toe haperend beeld op alle zenders, soms ben je er 10 minuten vanaf maar dan komt het weer. Kan overigens 10 a 15 sec duren en dan is het beeld weer perfect.

Ik heb een nieuwe kabel getrokken vanaf AOP punt ri woonkamer (Hirschmann koka799) + professionele scart kabels etc geinstalleerd. Nu doen fashion tv en de overige zenders het wel goed. Alleen het hinderende haperende beeld komt toch steeds terug. Iemand een idee? Heeft een versterker nog zin om aan te schaffen?

Groetjes,
Michel

Als het beeld (digitaal) hapert en je schakelt over naar analoog (b.v. RTL4) heb je daar dan goed beeld
of vertoont het horizontale beeldstrepen?
 
dan is dat beeld prima....geen problemen mee!
 
Soms helpt het om de stekkers van de coax eens los te maken.
Ook kunnen de schroefjes waarmee de coax vast zit in het stekkertje los gaan zitten kijk dus hier ook even naar.
 
Terug
Bovenaan