• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

bedoeling van KidsZone ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ron65
  • Startdatum Startdatum
R

ron65

wat is nu precies de bedoeling van KidsZone in de toekomst
ik zie dat de volgende zenders op moment in dit pakket KidsZone zitten

510 Baby TV KidsZone
511 Z@ppelin 24 KidsZone
512 Playhouse Disney KidsZone
513 Nick Toons KidsZone
514 Nick Hits KidsZone
515 Pebble TV KidsZone


Leuk al die zenders voor die 5euro dat betaalde je éérst enkel en alleen voor de zender Baby TV
Maar wat gaat dit betekenen in de toekomst voor alle overige kinderzenders ??
Die nu nog wel in het Starter en Royaal pakket zitten ??

Ik hoop eigenlijk dat de kinder zenders die nu nog in het Starter en Royaal pakket zitten,

16 Disney Channel Starter/analoge zender
19 Nickelodeon/Comedy Central Starter/analoge zender
501 Cartoon Network Starter
503 Disney XD Starter
504 Nick Jr Royaal
507 Boomerang Royaal
508 Jim Jam Royaal

Daar ook in blijven maar ik zie het somber in dat zal dan wel weer 5euro extra worden in de toekomst om de kinderen ook tevreden te houden om deze kanalen te behouden, hoop dat ik het nu eens fout heb....

------------------------------------------------------------------------------------------
KidsZone - 6 televisie zenders en 1 radiozender

Alle digitale tv-abonnees van UPC kunnen in de maand mei gratis kennis maken met KidsZone op kanaal 510-515.

KidsZone is een nieuw kindertelevisiepakket voor kinderen tussen de 0 en 12 jaar. Voor elke leeftijd zijn er leuke zenders met verantwoorde televisie. En voor iedere leeftijd natuurlijk een passend programma. Hierdoor blijft het pakket leuk en verantwoord voor uw kinderen, ook als ze ouder worden.

KidsZone bestaat uit 6 televisiezenders en 1 radiozender. De veelal bekende programma’s binnen de kanalen zijn een verantwoorde en veilige keuze voor uw kind. Dus vanaf 3 mei kunnen uw kinderen genieten van KidsZone!

KidsZone
€ 5,00
https://www.upc.nl/televisie/tv-zenders/extra-zenders/kidszone/

------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Die in het Starter en Royaal pakket zitten, blijven daar voorlopig wel zitten denk ik.
Als ze maar niet aan Boomerang gaan zitten, anders ben ik weg bij UPC. :thumbsdownangry:
 
Maarten1985 zei:
Die in het Starter en Royaal pakket zitten, blijven daar voorlopig wel zitten denk ik.
Als ze maar niet aan Boomerang gaan zitten, anders ben ik weg bij UPC. :thumbsdownangry:

Je zeg het eigenlijk zelf al je hoopt dat ze niet aan Boomerang gaan zitten
dus erg veel vertrouwen dat ze niet met kinderzenders gaan schuiven naar bepaalde pakketjes
heb je net zo min als ik ;)
 
Het is jammer voor mijn kinderen, want Nick Hits staat nu regelmatig aan en dat kan dus straks niet meer. Wat ik overigens niet begrijp is dat ook Zappelin 24 onderdeel van dit nieuwe pakket uit gaat maken. Dit is toch een zender van de publieke omroep en zou dus voor iedereen beschikbaar moeten zijn lijkt mij.
 
Hier is al redelijk veel gediscussieerd over het Royaal-pakket. https://ziggoforum.nl/topics/35283/
En zoals het UPC betaamd geeft men geen reactie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ron65 zei:
wat is nu precies de bedoeling van KidsZone in de toekomst
ik zie dat de volgende zenders op moment in dit pakket KidsZone zitten

510 Baby TV KidsZone
511 Z@ppelin 24 KidsZone
512 Playhouse Disney KidsZone
513 Nick Toons KidsZone
514 Nick Hits KidsZone
515 Pebble TV KidsZone


Leuk al die zenders voor die 5euro dat betaalde je éérst enkel en alleen voor de zender Baby TV
Maar wat gaat dit betekenen in de toekomst voor alle overige kinderzenders ??
Die nu nog wel in het Starter en Royaal pakket zitten ??

Ik hoop eigenlijk dat de kinder zenders die nu nog in het Starter en Royaal pakket zitten,

16 Disney Channel Starter/analoge zender
19 Nickelodeon/Comedy Central Starter/analoge zender
501 Cartoon Network Starter
503 Disney XD Starter
504 Nick Jr Royaal
507 Boomerang Royaal
508 Jim Jam Royaal

Daar ook in blijven maar ik zie het somber in dat zal dan wel weer 5euro extra worden in de toekomst om de kinderen ook tevreden te houden om deze kanalen te behouden, hoop dat ik het nu eens fout heb....

------------------------------------------------------------------------------------------
KidsZone - 6 televisie zenders en 1 radiozender

Alle digitale tv-abonnees van UPC kunnen in de maand mei gratis kennis maken met KidsZone op kanaal 510-515.

KidsZone is een nieuw kindertelevisiepakket voor kinderen tussen de 0 en 12 jaar. Voor elke leeftijd zijn er leuke zenders met verantwoorde televisie. En voor iedere leeftijd natuurlijk een passend programma. Hierdoor blijft het pakket leuk en verantwoord voor uw kinderen, ook als ze ouder worden.

KidsZone bestaat uit 6 televisiezenders en 1 radiozender. De veelal bekende programma’s binnen de kanalen zijn een verantwoorde en veilige keuze voor uw kind. Dus vanaf 3 mei kunnen uw kinderen genieten van KidsZone!

KidsZone
€ 5,00
https://www.upc.nl/televisie/tv-zenders/extra-zenders/kidszone/

------------------------------------------------------------------------------------------------------


GELD aftommelen van klant
 
Nick Hits uit het ( oude ? ) royaal pakket, Zappelin is volgens mij een publieke zender maar niet bij UPC. Ongetwijfeld zal er meer verdwijnen naar weer een nieuw pakket en het Royaal pakket verder afbrokkelen naar een Modaal pakket.

Net als bij alle andere klachten hier; klagen heeft echt geen zin. Zoek maar eens iets dat veranderd is in het aanbod en dat is teruggedraaid naar aanleiding van klachten op dit forum of elders?
 
Maarten1985 zei:
Die in het Starter en Royaal pakket zitten, blijven daar voorlopig wel zitten denk ik.
Als ze maar niet aan Boomerang gaan zitten, anders ben ik weg bij UPC. :thumbsdownangry:

Inderdaad, Boomerang kijk ik heel vaak naar. Ondanks dat ik toch al 42 ben.
Me name Tom en Jerry en Top Cat vind ik leuk. Gelukkig is Yogi Bear nu ook weer gestart.
Cartoon Network daarentegen met al die "nieuwerwetse" tekenfilms vind ik helemaal niets.
 
Terug
Bovenaan