• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Beagle is deels HD

  • Onderwerp starter Onderwerp starter hawvl
  • Startdatum Startdatum
H

hawvl

Volgens de VPRO zijn alleen de opnames op het schip in HD, de opnames 'in het veld zijn' opgewaardeerd SD. >:(
 
Het valt natuurlijk niet mee om met een budget van 12 miljoen euro de field boys
even een HD cam mee te geven. ;D
 
Terug
Bovenaan