Sinds een paar weken is het geluidskanaal met audiobeschrijvingen voor blinden ingesteld voor BBC3&4. Dit is wel vaker gebeurd maar werd toen binnen een paar dagen hersteld.
Nu duurt het inmiddels weken en er wordt niets aan gedaan. Weet iemand van jullie of dit nog opgelost gaat worden?
De extra vertelstemmen zijn misschien handig voor als ik nog eens blind wordt later, maar voor nu zijn ze erg irritant.
Nu duurt het inmiddels weken en er wordt niets aan gedaan. Weet iemand van jullie of dit nog opgelost gaat worden?
De extra vertelstemmen zijn misschien handig voor als ik nog eens blind wordt later, maar voor nu zijn ze erg irritant.
