Ik heb laatst ergens gelezen dat er overdag op BBC3 en BBC4 de zenders CBeebies en CBBC worden uitgezonden echter krijgen we de melding dat de uitzending begint vanaf 19:00. Ik vindt het erg jammer dat deze zenders niet worden uitgezonden zeker omdat dit geen extra bandbreedte kost want ze moeten nu toch een melding uitzenden. Wat vinden jullie hiervan?