• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bbc 4: E10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
1.710
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Sinds de verwijdering van CBeeBies en CBBC doet BBC 4 het hier niet meer. Ik krijg steeds de melding 'E10 Foutmelding'. Ik heb dit al eens eerder gemeld in de JimJam-topic waarop iemand ook stelde deze klacht te hebben, maar ik maak er maar een aparte topic van. Misschien dat Ziggo dan wakker wordt.

BBC 3 doet het wel.
 
Het getuigt weer van totale minachting voor de klant.
Er worden weer eens wat knoppen omgezet zonder te controleren wat de gevolgen nu eigenlijk zijn.
(of men weet het wel maar heeft geen zin om het te verhelpen?)

Hier ook dus al 2 dagen geen BBC4!
bbc4nogo2nx6.jpg
 
Re:

Er is eindelijk wat activiteit. Ik zag even een still van Ziggo dat CBeeBies tot 20.00 uitzendt en BBC 4 vanaf 8 tot 8. Even later kwam weer E10 maar dat is er nu met het geluid van BBC 4. Nu nog beeld aub.
 
Re:

Idem, even gezapt naar BBC 3 en terug en voila beeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan