Sinds de verwijdering van CBeeBies en CBBC doet BBC 4 het hier niet meer. Ik krijg steeds de melding 'E10 Foutmelding'. Ik heb dit al eens eerder gemeld in de JimJam-topic waarop iemand ook stelde deze klacht te hebben, maar ik maak er maar een aparte topic van. Misschien dat Ziggo dan wakker wordt.
BBC 3 doet het wel.
BBC 3 doet het wel.
