• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Battlefield online

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Martin Brozius
  • Startdatum Startdatum
M

Martin Brozius

Yo gamers

Ik speel al een lange tijd Battlefield online. Maar de afgelopen periode is de gameplay behoorlijk verziekt omdat ik bij geen enkele server een fatsoenlijke verbinding krijg. Ik kom er wel op met een lage ping, maar het beeld is schokkerig. Het ligt niet aan de instellingen van de game. Heb zelfs op de minste intensieve instellingen gespeeld en de schokken bleven.

Zou het kunnen dat mijn internetverbinding niet genoeg verbindingen per tijdseenheid meer aan kan.

Ik heb een router er tussenstaan met port-forwarding naar de game-compu.

Ik hoop een zinnig antwoord.

Chello je rot !!!
 
Hoi,

Ik heb ook een router (WRT54G) en Chello Classic. Bij mij werkt Battlefield 2 prima zonder horten of stoten.
Ik heb wel DMZ aangezet voor mijn pc...wellicht dat je dat eens kunt proberen.
 
fistula80 zei:
Hoi,

Ik heb ook een router (WRT54G) en Chello Classic. Bij mij werkt Battlefield 2 prima zonder horten of stoten.
Ik heb wel DMZ aangezet voor mijn pc...wellicht dat je dat eens kunt proberen.

Ik ga eens proberen. Hopelijk dat dat het soelaas biedt, anders moet ik nog even mijn geduld bewaren voor de XBOX360, of de HD bellen en vertellen dat de verbinding rot is. Af en toe check ik de signaalsterkte van mijn verbinding. Ik zit toch wel vaak op het randje van net niet.

Chelloo je rot
 
Dit is een moeilijk geval,je kan er niet veel aan veranderen behalve je netwerk instellingen in de game zelf aanpassen.Wel is het zo dat met een goed modem signaal het spelen beter gaat,dus probeer of de kabel van splitter naar modem nog goed is,en kijk ook of er geen knik of breuk in je utp kabel zit,dit kan ook signaal verlies of packetloss veroorzaken.
Verder nog kijken of er niet iets op de achtergrond meedraait zoals een virus scanner.Ook kan je router het signaal hinderen,probeer eens zonder,dan weet je meteen of het hier aan ligt.
 
Flow, bedankt voor de heldere tips.

Ik heb zonder tussenkomst van de router gespeeld. Bij het verwisselen van de kabel, zag ik dat de connector op de kabel rot was. Een nieuwe kabel er tussen gelegd en kon weer als vanouds spelen. Nu ook weer met router er tussen en het loopt weer lekker.

Dat zijn dingen waar ik niet direct aan denk als het niet lekker loopt. Weer een ervaring rijker.

Merci beaucoup

Chello je rot
 
Terug
Bovenaan