J
Jean
Zou het zo kunnen zijn dat de batterij van mijn IPhone 4S en Ipad 4 sneller leeggaan door het Wifideel vd Horizon. Ik heb de indruk dat dit sinds ik de Horizon heb , zo is.
Het bereik en signaalsterkte zijn overigens altijd goed.
Het bereik en signaalsterkte zijn overigens altijd goed.