• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Batterij nieuwe afstandsbediening al leeg

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mvvr
  • Startdatum Startdatum
M

mvvr

De batterijen van onze afstandsbediening gaven twee weken terug de geest, maar ik was vergeten om te kijken of er soms ook al andere berichten op het forum stonden over het verbruik. Niet zover ik kan zien, dus bij deze. Best wel snel dus. Zeker omdat hij al veel eerder begon te haperen. Dus niet eens twee maanden op twee splinternieuwe Duracell batterijen!

Wat is jullie ervaring met het batterij verbruik van de nieuwe afstandsbediening?
 
Kunnen de mensen die reageren aangeven of ze het toetsenbord veel gebruiken.
Dat gaat namelijk via RF en verbruikt waarschijnlijk meer stroom als de ander kant die via IR werkt.
 
Devil-Strike.net zei:
Nergens last van en gebruik ab + bat al sinds beta tests.
Bedankt voor je reactie.

Misschien komt het bij ons wel omdat we bijna alles wat we willen zien opnemen en later bekijken. Hierbij skippen (voorruit spoelen) we de reclame blokken, en dat kost natuurlijk wel wat extra energie.

Overigens heb ik dit hier gepost omdat de nieuwe AB later werd uitgeleverd i.v.m het hogere batterijverbruik, en mijn bevindingen lijken dit te staven.
 
We gebruiken sinds 17 mei de nieuwe afstandsbediening en de meegeleverde batterijen functioneren nog steeds.
 
Ziet er na uit dat die van mij bijna leeg zijn. AB is 5 dagen in gebruik. ???

Gebruik het toetsenbord niet AB werkt niet goed.
 
Was de te hoge batterijconsumptie van de AB in eerste instantie niet de reden dat we die uitgeklede versie kregen? Zouden ze nu door de voorraad goede AB's heen zijn en om gezichtsverlies te vermijden overgeschakeld zijn naar die "oude" batterijverslindende AB?
 
wij gebruiken hem nu twee maanden batterij nog niet leeg.
en we gebruiken hem iedere dag
 
vankol zei:
wij gebruiken hem nu twee maanden batterij nog niet leeg.
en we gebruiken hem iedere dag

Misschien gaan mensen er wel opzitten (dan is hij vast zo leeg)
 
Terug
Bovenaan