M
mvvr
De batterijen van onze afstandsbediening gaven twee weken terug de geest, maar ik was vergeten om te kijken of er soms ook al andere berichten op het forum stonden over het verbruik. Niet zover ik kan zien, dus bij deze. Best wel snel dus. Zeker omdat hij al veel eerder begon te haperen. Dus niet eens twee maanden op twee splinternieuwe Duracell batterijen!
Wat is jullie ervaring met het batterij verbruik van de nieuwe afstandsbediening?
Wat is jullie ervaring met het batterij verbruik van de nieuwe afstandsbediening?
