• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

basis station in meterkast?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter zzzimple
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zzzimple

ik heb een telefoonaansluiting (stekkerdoos die met Ziggo modem is verbonden) in de woonkamer, maar ik ga mijn woonkamer veranderen en moet mijn telefoon aan de andere kant hebben.

Ik heb nu een DECT telefoon in de woonkamer waarbij het basis station op de aansluiting in de woonkamer is aangesloten en één losse hand-set op mijn slaapkamer.

Ik ben op zoek naar een oplossing waarbij ik een los basis station kan plaatsen in mijn meterkast - rechtstreeks op het Ziggo modem en vervolgens 2 simpele DECT telefoons hierop aan kan sluiten waarbij ik alleen een opladen ergens in de kamer in het stopcontact hoef te hebben.

Bestaan hier oplossingen voor waar iemand goede ervaringen mee heeft?

DECT telefoon moet simpel zijn; gewoon bellen en een adresboekje
 
Kun je niet je huidige telefoons blijven gebruiken? Volgens mij heb je alleen een los laadstation nodig voor de telefoon die nu op het basisstation zit.
 
@TheGrouch: dat is inderdaad precies wat ik zoek!

Zou ik mijn bestaande Siemens (Gigaset) AL28H telefoon hier op aan kunnen sluiten? Dat zou het helemaal ideaal maken....
 
Je kunt ook een Fritz!Box als router achter het modem van Ziggo plaatsen.
De Fritz!Box is ook een dect basisstation waar je de bestaande handsets op kunt aanmelden,
Zie hier informatie van een Fritz!Box 7390.
 
Daar betaal je dan ook de hoofdprijs va, 222 euries voor :roll:
 
Ik zou niet meer zonder willen (kunnen)!
Je kunt ook even op marktplaats kijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is een 7360, geen 7390 (niet dat ik het verschil weet :rolleyes:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan