P
padjeII
Het valt mij op dat op mijn 5.1 set bij film1.X films de bas de ene keer lekker goed aanwezig is (diep en voelbaar) en de andere keer totaal niet aanwezig. Zou mooi zijn als dit overal hetzelfde was. Zeker als je actie film kijkt met ontploffingen is het lekker als de bas knalt
Is dit bij jullie ook zo? Tis al jammer dat we geen ddigital krijgen, maar zou wel fijn zijn dat de bas lekker door de subwoofer heen komt. Als je bijv. de gouden kooi kijkt (daar heb je tenminste bas) en dit vergelijkt met film 1.X is er een groot verschil.
Is hier door UPC iets aan te doen?
Is dit bij jullie ook zo? Tis al jammer dat we geen ddigital krijgen, maar zou wel fijn zijn dat de bas lekker door de subwoofer heen komt. Als je bijv. de gouden kooi kijkt (daar heb je tenminste bas) en dit vergelijkt met film 1.X is er een groot verschil.Is hier door UPC iets aan te doen?