• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

(BAS)geluid niveau film1.X

  • Onderwerp starter Onderwerp starter padjeII
  • Startdatum Startdatum
P

padjeII

Het valt mij op dat op mijn 5.1 set bij film1.X films de bas de ene keer lekker goed aanwezig is (diep en voelbaar) en de andere keer totaal niet aanwezig. Zou mooi zijn als dit overal hetzelfde was. Zeker als je actie film kijkt met ontploffingen is het lekker als de bas knalt ;) Is dit bij jullie ook zo? Tis al jammer dat we geen ddigital krijgen, maar zou wel fijn zijn dat de bas lekker door de subwoofer heen komt. Als je bijv. de gouden kooi kijkt (daar heb je tenminste bas) en dit vergelijkt met film 1.X is er een groot verschil.

Is hier door UPC iets aan te doen?
 
Terug
Bovenaan