H
henkjan99
Sinds de grote UPC storing is het beeld in Apeldoorn echt megaslecht. Alleen Nederland 3 is kraakhelder te ontvangen. De rest is slecht. Daarnaast zijn sommige zenders zelfs niet meer in de juiste verhoudingen zichtbaar, zoals beide regioanle omroepen en TV Apeldoorn. Vlak voor de storing in het zendstation van Zevenaar waren de zenders goed te ontvangen.
Nederland 2 is ook slecht. RTL zenders en SBS zijn van redelijke kwaliteit, al is er altijd wel iets ruis te zien. De tv staat vlak voor de WCD en is met één kabel verbonden. 100 procent zeker dat het niet aan de huisaansluiting ligt. In andere delen van Apeldoorn spelen exact dezelfde problemen een grote rol. Schandalig!!! Zit er niemand dag en nacht de kwaliteit te controleren? Waar betalen we dan eigenlijk voor?
UPC: DOE ER IETS AAN!!!
Nederland 2 is ook slecht. RTL zenders en SBS zijn van redelijke kwaliteit, al is er altijd wel iets ruis te zien. De tv staat vlak voor de WCD en is met één kabel verbonden. 100 procent zeker dat het niet aan de huisaansluiting ligt. In andere delen van Apeldoorn spelen exact dezelfde problemen een grote rol. Schandalig!!! Zit er niemand dag en nacht de kwaliteit te controleren? Waar betalen we dan eigenlijk voor?
UPC: DOE ER IETS AAN!!!
