• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

AZ-Arsenal stotterend beeld.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Puthenaer
  • Startdatum Startdatum
P

Puthenaer

Vanavond wilde ik er eens lekker voor gaan zitten...AZ-Arsenal, maar digitaal stottert het beeld iets. Dit heb ik wel vaker met live voetbal. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
 
<plaag mode>
ze moeten elke keer wat geld in de camera's gooien omdat ze geen krediet meer hebben
</plaagmode>
:D :D :D :D
 
Puthenaer zei:
Vanavond wilde ik er eens lekker voor gaan zitten...AZ-Arsenal, maar digitaal stottert het beeld iets. Dit heb ik wel vaker met live voetbal. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Ik heb er geen last mee gehad. Ik keek via Nederland 3 HD. Was dit op het SD kanaal, of op Sport 1?
 
Gewoon op nederland 3. Standaard digitv.

Ben nu Real-Milan aan het kijken met een heerlijk rustig beeld, dus het verhaal van het geldgebrek om de camera's te vullen is redelijk plausibel hoor :D.
 
Puthenaer zei:
Vanavond wilde ik er eens lekker voor gaan zitten...AZ-Arsenal, maar digitaal stottert het beeld iets. Dit heb ik wel vaker met live voetbal. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Dat komt omdat er beslag is gelegd op het voetbal gebeuren van de DSB Bank ;)
 
Terug
Bovenaan