Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vanavond wilde ik er eens lekker voor gaan zitten...AZ-Arsenal, maar digitaal stottert het beeld iets. Dit heb ik wel vaker met live voetbal. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Vanavond wilde ik er eens lekker voor gaan zitten...AZ-Arsenal, maar digitaal stottert het beeld iets. Dit heb ik wel vaker met live voetbal. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ben nu Real-Milan aan het kijken met een heerlijk rustig beeld, dus het verhaal van het geldgebrek om de camera's te vullen is redelijk plausibel hoor .
Vanavond wilde ik er eens lekker voor gaan zitten...AZ-Arsenal, maar digitaal stottert het beeld iets. Dit heb ik wel vaker met live voetbal. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?