• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Avatar rtl4 hd geen dd 5.1

  • Onderwerp starter Onderwerp starter padjeII
  • Startdatum Startdatum
P

padjeII

Mijn receiver heeft aan dd 5.1 via hdmi LFE GEAVTIVEERD..maar komt volgens mij geen geluid uit de achterboxen voor effecten. Klopt dit. Kunnen jullie eens checken nu? Lijkt wel stereo
Uitgezonden namelijk..
 
Zag er niet als HD uit op mijn tv, heb de 1080p versie thuis en ziet er veel beter uit.
 
Inderdaad. Die paar minuten dat ik heb gekeken was al een aanfluiting en dan moet je ook nog eens tijdens de film 50 minuten reclame kijken? Nee dank je. Kijk wel naar de bluray-iso.
 
precies
al vond ik het vergeleken met andere films het er wel beter uit zien,maar zeker geen bluray kwaliteit.
En dan te bedenke dat rtl al voor de 2de keer deze film GROOT aankondigt,en dan nog steet sbij een waarschijnlijk geupscaled dvd houd,ongelooflijk.
 
Als je achterspeakers normaal wel werken, dan ligt de fout toch gewoon bij UPC/RTL4 ;)

Ik ga er gemakshalve niet vanuit dat ik top geluid over de reciever heb als ik tv kijk.
Voor een degelijke Dolby/DTS geluids weergave kijk ik wel een bluray remux. :)
 
Dat gehele 5.1 gebeuren op de Nederlandse zenders is een kompleet fake gebeuren.
Je kan de zenders beter op stereo instellen, dan maakt je versterker er wel prologic van ,waarbij je meer effect hebt dan bij dolby digital wat volgens mij zelfs mono is.
 
Terug
Bovenaan