P
padjeII
Mijn receiver heeft aan dd 5.1 via hdmi LFE GEAVTIVEERD..maar komt volgens mij geen geluid uit de achterboxen voor effecten. Klopt dit. Kunnen jullie eens checken nu? Lijkt wel stereo
Uitgezonden namelijk..
Uitgezonden namelijk..

