- Berichten
- 624
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Beste forummers,
Ik heb een probleem ontdekt, misschien dat de UPC medewerkers hierop een antwoord hebben.
Als ik mij aanmeldt bij Webmail en ik voer mijn ww en gebruikersnaam in, dan kom ik in het Postvak In van de Webmail. Als ik dan de berichten begin te lezen, dan "schiet" ik soms zonder dat ik mij afmeldt weer op de inlogpagina. Na mij opnieuw te hebben ingelogt kan het zomaar gebeuren dat ik plots in de account van mijn vrouw zit zonder daadwerkelijk haar username en ww te hebben gebruikt. Vaak heb ik ook dat ik op een duitstalige inlogpagina kom. Is dit een probleem binnen UPC?
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat ik "zomaar" in de mailbox van anderen kan komen zonder dat ik daar zelf iets aan kan doen? Ik hoop niet dat dit ook gebeurt met andere vreemde accounts, dat ik in mailberichten kan komen (en vise versa) van mij onbekende gebruikers.
Ik heb een probleem ontdekt, misschien dat de UPC medewerkers hierop een antwoord hebben.
Als ik mij aanmeldt bij Webmail en ik voer mijn ww en gebruikersnaam in, dan kom ik in het Postvak In van de Webmail. Als ik dan de berichten begin te lezen, dan "schiet" ik soms zonder dat ik mij afmeldt weer op de inlogpagina. Na mij opnieuw te hebben ingelogt kan het zomaar gebeuren dat ik plots in de account van mijn vrouw zit zonder daadwerkelijk haar username en ww te hebben gebruikt. Vaak heb ik ook dat ik op een duitstalige inlogpagina kom. Is dit een probleem binnen UPC?
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat ik "zomaar" in de mailbox van anderen kan komen zonder dat ik daar zelf iets aan kan doen? Ik hoop niet dat dit ook gebeurt met andere vreemde accounts, dat ik in mailberichten kan komen (en vise versa) van mij onbekende gebruikers.
