• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

autoreply

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
544
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Hallo,

Vroeger, toen alles nog veel beter was........ kreeg je van Ziggo tenminste nog een autoreplay op een ingezonden webmailformulier.
Niet dat een autoreplay het probleem oplost, maar je weet dan in ieder geval dat het webformulier is aangekomen op een Ziggo server.

Vrijdagochtend, 21-11-2008 webformulier verzonden in verband met verkeerde facturatie.
Tot nu toe geen enkele reactie, zelfs geen autoreplay..............

Meer mensen deze ervaring?

Vr. gr.
Internetter.
 
Vanmiddag een vraag gesteld middels het contactformulier en keurig een autoreply ontvangen, hetzij met enige vertraging.
 
Een autoreply lukt nog wel, maar een reply met sorry (zonder oplossing) duurt zeker 14 dagen, heb overigens het abbo van mijn overleden schoonmoeder ontvangen, 2 maanden dat is snel, opzegging van mij is redelijk goed gegaan (1 dag eerder) hiervoor wel credit ontvangen 0.64 redelijk toch ?
Ik blijf het ZIGGO volgen, toch wel amusant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan