- Berichten
- 544
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Hallo,
Vroeger, toen alles nog veel beter was........ kreeg je van Ziggo tenminste nog een autoreplay op een ingezonden webmailformulier.
Niet dat een autoreplay het probleem oplost, maar je weet dan in ieder geval dat het webformulier is aangekomen op een Ziggo server.
Vrijdagochtend, 21-11-2008 webformulier verzonden in verband met verkeerde facturatie.
Tot nu toe geen enkele reactie, zelfs geen autoreplay..............
Meer mensen deze ervaring?
Vr. gr.
Internetter.
Vroeger, toen alles nog veel beter was........ kreeg je van Ziggo tenminste nog een autoreplay op een ingezonden webmailformulier.
Niet dat een autoreplay het probleem oplost, maar je weet dan in ieder geval dat het webformulier is aangekomen op een Ziggo server.
Vrijdagochtend, 21-11-2008 webformulier verzonden in verband met verkeerde facturatie.
Tot nu toe geen enkele reactie, zelfs geen autoreplay..............
Meer mensen deze ervaring?
Vr. gr.
Internetter.