Johnny54
Moderator
- Berichten
- 19.331
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik heb zojuist, zoals iedere maand, naar de helpdesk gebeld omdat ik weer geen factuur had ontvangen. 
Alle andere keren werd er een kopie uitgedraaid en naar mij toegestuurd en werd er een aantekening gemaakt dat ik ze gewoon wilde ontvangen.
Dit maal werd er ook een kopie gemaakt en deze wordt mij toegezonden.
Ik kreeg echter te horen dat er bij betaling via automatische incasso geen facturen worden verstuurd en dat dit ook niet mogelijk is.
De helpdesk medewerker vond het zelf vreemd en kon het ook niet verklaren / uitleggen.
De aangeboden oplossingen:
- Iedere maand bellen voor een kopie. (Dit kost mij dus extra geld en Chello /UPC extra werk.)
- Ga betalen per accept giro. (Extra € 0,60 / maand en meer kans op fouten / niet betalen)
- Vraag tegen betaling op het eind van het jaar een jaaroverzicht.
Die rare administratie van Chello / UPC houd er erg vreemde praktijken op na. Zijn zij soms bang dat ik kan controleren of hun administratie wel / niet klopt.
Vraag:
Willen de mensen die ook via automatische incasso betalen hierop reageren?
Wel / niet iedere maand een factuur.

Alle andere keren werd er een kopie uitgedraaid en naar mij toegestuurd en werd er een aantekening gemaakt dat ik ze gewoon wilde ontvangen.
Dit maal werd er ook een kopie gemaakt en deze wordt mij toegezonden.
Ik kreeg echter te horen dat er bij betaling via automatische incasso geen facturen worden verstuurd en dat dit ook niet mogelijk is.

De helpdesk medewerker vond het zelf vreemd en kon het ook niet verklaren / uitleggen.
De aangeboden oplossingen:
- Iedere maand bellen voor een kopie. (Dit kost mij dus extra geld en Chello /UPC extra werk.)
- Ga betalen per accept giro. (Extra € 0,60 / maand en meer kans op fouten / niet betalen)
- Vraag tegen betaling op het eind van het jaar een jaaroverzicht.
Die rare administratie van Chello / UPC houd er erg vreemde praktijken op na. Zijn zij soms bang dat ik kan controleren of hun administratie wel / niet klopt.
Vraag:
Willen de mensen die ook via automatische incasso betalen hierop reageren?
Wel / niet iedere maand een factuur.