• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

automatische incasse ook dit jaar in december weer meer dan 1 week tevroeg

  • Onderwerp starter Onderwerp starter groninger
  • Startdatum Startdatum
G

groninger

Het is weer zo ver.
UPC incasseerd weer eerder de factuur dan mag.
altijd rond 22 december maar wat verbaast mij de automatische incasse is al weer gedaan 2 dagen terug.Mag dit zo maar ik denk dat ik hem maar weer intrek de auto incasso.
Geen brief vooraf dat ze in december eerder incasseren neeen typisch upc gewoon doen en hop
 
Ze zijn vast bang dat veel mensen rond de kerst geen geld meer hebben dus incasseren ze even anderhalve week eerder ;D
 
Hier ook al geincasserd :(, maar een voordeel nu duurt het wat langer voordat de rekening van januari komt ;)
 
Huh bij mij staat dat hij er de 21ste vanaf gaat en hij is er nog niet vanaf.
 
Bij ons is zonet 104.92 ipv 64,70 geincasseerd erg netjes dat ze ff mail of brief sturen dat ze weer gezeik met incasso systeem gehad hebben en daarom nu twee keer incaseren.

8)
het zij en blijven prutsers !!!!!!! ( maar wel met snel internet ;) )
 
Automatische incasso laten omzetten naar electronisch accoorderen (digitale accept). Laat je niets aanpraten over extra kosten. Ik heb dit nu al een jaar en werkt perfect zonder extra kosten.

Enige is wel dat je zelf in de gaten moet houden wanneer de factuur klaar staat (meestal rond het midden van de maand). Dan kun je zelf ook aangeven wanneer je UPC de gelegenheid geeft het bedrag af te boeken.
 
Ik vertrouwde UPC in combinatie met een automatische incasso zo wie zo al niet .. Daarom heb ik maar dat 'online accorderen' en betalen in laten stellen .. Dan kun je een eenmalige incasso online afgeven nádat je de factuur eerst bekeken hebt ;)

En dat werkt op zich prima :)
 
weekje vroeger, weekje later wat maakt het nou helemaal uit?
Je weet dat je maandelijks betalen moet dus wat is nu helemaal het verschil?
 
Terug
Bovenaan