N
Nisei
Net HD TV genomen en ik erger me aan het feit dat 4:3 zenders als Discovery Science, MGM, Hallmark enz. nu gestretched worden. Ik heb een hekel aan vervormde weergaves en had voorheen (via SCART) bij die zenders gewoon zwarte balken links en rechts. Heeft dit te maken met het feit dat de mediabox een constant 720p signaal afgeeft en mijn TV dus geen info meer krijgt over de beeldverhouding? Ik moet nu handmatig mijn TV schakelen tussen 16
en 4:3. Niet echt een vooruitgang 


