• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Automatisch resetten mediabox 10 minuten na uitschakeling.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Baatje
  • Startdatum Startdatum
B

Baatje

Het viel mij op dat mijn media box zichzelf elke keer, 10 minuten nadat ik hem uitgezet had, ging resetten.

Na contact met UPC is er vanmorgen een monteur langsgeweest. De signalen, kabels etc etc zijn allemaal goed. De verbinding was ook prima. Dit was overigens al door UPC getest op afstand van de week. De monteur heeft alle mogelijke resetten uitgevoerd. Echter nadat de box was uitgezet ging hij zichzelf na 10 minuten weer resetten.

De monteur heeft een nieuwe media box geïnstalleerd en de nieuwste software erop gezet.

Nadat de monteur weg was heb ik de nieuwe media box uitgezet en jawel hoor, na 10 minuten ging hij zich resetten.

Vervolgens heb ik alle apparatuur van mijn tv afgehaald, de media box op een andere tv aangesloten met niets anders erop, op een ander stopcontact aangesloten en nog ging hij zichzelf na 10 minuten weer resetten nadat ik hem uitgezet had.

Iemand enig idee? Kan het aan de software liggen?

Marco
 
Volgens mij is dit "normaal" hoor.

De box checkt dan even of er nieuwe software beschikbaar is.
Althans zo heb ik het begrepen.
Het duurt een seconde of 30 denk ik.

De box doet het verder prima en werkt ook meteen weer als je deze aanzet.
 
inderdaad, mijn Pace doet dit ook.

Een stuk beter dan de Thomson die ik eerst had, die resette zichzelf ook tijdens het TV kijken :gestoord2:
 
Bij ons doet hij dat ook zeer regelmatig, of het echt elke keer is heb ik niet zo op gelet maar dat zou maar zo kunnen.
 
Dit is normaal bij de pace, na dat je hem op standby zet gaat i na ongeveer 10a15min kijken of er een update is.
 
Beetje vreemd dat UPC daar dan wel een monteur voor langs laat komen..... 8)

Het lijkt erop dat het vrij algemeen bekend is.
 
Het gekke is dat ik ze meerdere keren aan de telefoon gehad heb deze week en zelfs de monteur wist hier niets van af. Ik heb ze alleen gevraagd of dit wel normaal was. Maar bedankt voor alle antwoorden dan hoef ik me geen zorgen te maken.
 
Terug
Bovenaan