• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

automatisch naar 'rode knop'

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Donnerd
  • Startdatum Startdatum
D

Donnerd

Ik heb al 2 weken Cisco box... maar vraag mij echter af of er al gekeken is naar dat vervloekte automatische 'rode knop' gespring.
Hoef maar enkel te zappen en hoppa 'rode knop' gaat uit zichzelf in werking wat best irritant is.
Voor derest werkt deze box uitstekend... zit enkel nog met die rode knop in mijn maag omdat je eerst die functie moet laden voordat je TV kan kijken.
 
Misschien moet je eens gebruikmaken van de zoekfunctie.

Gebruik de woorden "rode" en " knop" en dan zie je zelfs berichten uit 2010.
 
Meestal zijn het signaal problemen.
Grotendeels ingress in je signaal.

Als je huisinstallatie op orde is zou hij dit niet moeten doen.

gr
 
Is naar mijn mening een software bug en heeft niets met het signaal te maken. Dit probleem schijnt te zijn opgelost in FW versie 4.1, die een kleine groep Chelloo-leden aan het testen is.
 
johanvv zei:
Is naar mijn mening een software bug en heeft niets met het signaal te maken. Dit probleem schijnt te zijn opgelost in FW versie 4.1, die een kleine groep Chelloo-leden aan het testen is.

Klopt, tenzij het bij iedere zender is,
 
Het automatisch overspringen naar on-demand (rode knop) gebeurde met de oude box regelmatig. Je bent aan het zappen en vervolgens springt hij op on-demand terwijl het signaal goed is. Met de Horizon mediabox heb ik dat nog niet gehad. Gewoon een software bug.
 
Stap dus letterlijk van de ene ellende box naar de volgende ellende box dus.
daar betaal ik nu €50,- per maand voor.
Achja... heb nu dus geen keus meer :')
 
Ach, die rode knop is irritant, maar om het maar meteen een ellende box te noemen... Beetje overdreven nietwaar? Oh, je hebt nog 1 laatste keus, CI-kaartje ;)
 
robgeerts zei:
Ach, die rode knop is irritant, maar om het maar meteen een ellende box te noemen... Beetje overdreven nietwaar? Oh, je hebt nog 1 laatste keus, CI-kaartje ;)
Ja en daar gaat het opnemen... anders had ik direct een domme box kunnen nemen.
Uitzendinggemist etc. gebruik ik toch via mijn smart tv omdat het dan 8 dagen terug beschikbaar is.
 
Terug
Bovenaan