D
Donnerd
Ik heb al 2 weken Cisco box... maar vraag mij echter af of er al gekeken is naar dat vervloekte automatische 'rode knop' gespring.
Hoef maar enkel te zappen en hoppa 'rode knop' gaat uit zichzelf in werking wat best irritant is.
Voor derest werkt deze box uitstekend... zit enkel nog met die rode knop in mijn maag omdat je eerst die functie moet laden voordat je TV kan kijken.
Hoef maar enkel te zappen en hoppa 'rode knop' gaat uit zichzelf in werking wat best irritant is.
Voor derest werkt deze box uitstekend... zit enkel nog met die rode knop in mijn maag omdat je eerst die functie moet laden voordat je TV kan kijken.

