• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Automatisch hoofdstukken aanmaken.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter huib
  • Startdatum Startdatum
H

huib

Waarom maakt de UPC HDD decoder geen hoofdstukken aan.

Mijn eerste harddisk recorder ( liteon LVW5045 ) was instelbaar tussen 5 minuten en 30 minuten waarop hij automatisch hoofdstukken aanmaakt.
Als je nu iets van 4 uur achter elkaar opneem en je moet aan het eind zijn dan zit je 3 uur met beeld door te spoelen.

Kan dit in de volgende software update aangepast worden?

tevens is het ook niet mogelijk om te knippen in een opname om zodoende vast de 1e 3 uur weg te knippen en harddisk ruimte vrij te maken.

Dit is niet erg gebruikersvriendelijk op deze manier.
 
huib zei:
Waarom maakt de UPC HDD decoder geen hoofdstukken aan.

Mijn eerste harddisk recorder ( liteon LVW5045 ) was instelbaar tussen 5 minuten en 30 minuten waarop hij automatisch hoofdstukken aanmaakt.
Als je nu iets van 4 uur achter elkaar opneem en je moet aan het eind zijn dan zit je 3 uur met beeld door te spoelen.

Kan dit in de volgende software update aangepast worden?

tevens is het ook niet mogelijk om te knippen in een opname om zodoende vast de 1e 3 uur weg te knippen en harddisk ruimte vrij te maken.

Dit is niet erg gebruikersvriendelijk op deze manier.

Je eerste probleem kan je enventueel zelf klein beetje oplossen door op de groene knop tedrukken, maar volgens mij moet je dan alsgoed nog eerst door die hele programma heen gaan om bookmarks aantemaken, dit zou idd ook automatisch tijdens opnemen kunnen, ben ik helemaal met je eens. \

Je 2de probleem zal zeker niet gebeuren.
 
Devil-Strike.net zei:
Je eerste probleem kan je enventueel zelf klein beetje oplossen door op de groene knop tedrukken, maar volgens mij moet je dan alsgoed nog eerst door die hele programma heen gaan om bookmarks aantemaken, dit zou idd ook automatisch tijdens opnemen kunnen, ben ik helemaal met je eens. \

Je 2de probleem zal zeker niet gebeuren.

Waarom zou je niet een gedeelte van een opname mogen wissen?
Je kan nu niet eens naar een harddisk recorder opnemen en als je dat toch zou doen om bijvoorbeeld een film zonder reclame op te nemen, dan kan je bij je aangesloten harddisk recorder tijdens de reclame gewoon op pauze op je harddisk recorder drukken.

ja natuurlijk is dat veel te veel werk... via nieuwsgroepen films downloaden is veel makkelijker.

Even extra ruimte vrij maken van het reeds bekeken deel lijkt me een stuk reeeler.
 
Terug
Bovenaan