• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Automatisch firmware update

  • Onderwerp starter Nospringtoday
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

Nospringtoday

Vier dagen geleden startte automatisch er automatisch een update.
Dit proces verliep op zich succesvol.
(geen idee overigens wat de verbeteringen zouden moeten zijn)

nu last van:
- niet meer kunnen opnemen
- melding HDD niet beschikbaar
- Library niet meer toegankelijk

Harde schijf is niet overdreven vol.

Iemand enig idee op weg naar oplossingen?

Dank!
 
De update levert de mogelijkheid gebruik te maken van Ziggo iTV/VOD aanbod. Als de ontvanger aangesloten wordt met je router dan kun je via de rode knop gebruik maken van de interactieve diensten. Afhankelijk van je abonnement krijg een een aantal titels per maand gratis en kun je gebruik maken van uitzending gemist.
Daarnaast kun je ook titels bestellen.
voor meer informatie verwijs ik je graag naar onze website:

https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/alles-over-digitale-tv/video-on-demand

Je kunt voor de verbinding met de router ook een zgn. samsung dongle aanschaffen voor een draadloze (wifi) verbinding met je router als deze ook wifi ondersteunt. Meer informatie vindt je op website. In maandelijkse Ziggo nieuwsbrief vindt je ook een artiikel over dit onderwerp. Deze mogelijkheid wordt ook geboden voor de Humax 5100, 5200 en 5300 ontvangers
 
Vier dagen geleden startte automatisch er automatisch een update.
Dit proces verliep op zich succesvol.
(geen idee overigens wat de verbeteringen zouden moeten zijn)

nu last van:
- niet meer kunnen opnemen
- melding HDD niet beschikbaar
- Library niet meer toegankelijk

Harde schijf is niet overdreven vol.

Iemand enig idee op weg naar oplossingen?

Dank!

Heb je al een reset (terug) naar fabrieksinstellingen geprobeerd ?
 
De oorzaak van dit probleem komt door een slechte HDD kabel die is gebruikt in het apparaat. Het probleem is op te lossen door de (sata)-HDD kabel te vervangen.

Ik heb het probleem ook gehad en na vervanging van de kabel is het probleem nooit meer voorgekomen. (Oplossing is al eerder gepost op dit forum)
 
Dank!

Hartelijk dank voor de reacties!
Ga eea even uitproberen.

Meld me natuurlijk indien het nog niks oplost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan