K
kodak
Misschien niet de juiste plek voor deze post, maar lijkt mij de meest geschikte.
Een tijd terug heb ik alles wat ik van Multikabel gekregen had aangesloten en kreeg toen een auto registratie (oid) pagina te zien als ik wilde surfen. Niet al te veel naar gekeken, ingelogd paar knopjes geklikt en ik mocht van Multikabel het internet op.
Nu ben ik erg geintresseerd in techniek en wilde nu wel eens wat meer weten waar die registratie precies voor is. Helaas staat er totaal niets over vermeld op de Multikabel helpdesk pagina's.
Kan hier iemand wat uitleg geven, of verwijzen naar meer info?
Een tijd terug heb ik alles wat ik van Multikabel gekregen had aangesloten en kreeg toen een auto registratie (oid) pagina te zien als ik wilde surfen. Niet al te veel naar gekeken, ingelogd paar knopjes geklikt en ik mocht van Multikabel het internet op.
Nu ben ik erg geintresseerd in techniek en wilde nu wel eens wat meer weten waar die registratie precies voor is. Helaas staat er totaal niets over vermeld op de Multikabel helpdesk pagina's.
Kan hier iemand wat uitleg geven, of verwijzen naar meer info?