• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Authenticiteit Panasonic TX-P55VT50

Berichten
115
Krijg mijn CI+ module niet geinstalleerd omdat volgens UPC mijn TV heeft een authenticiteit probleem met CI+, eerste instantie zeiden ze dat de TV niet UPC gecontroleerd was op CI+, toen zei ik dat het toestel in 2012 gekocht was zeiden ze ineens dat het wel goed was.
Ze konden alleen maar zeggen dat er authenticiteit problemen waren en dat vrijdag a.s komt een monteur om het te controleren......wat moet hij dan controleren?
Ergens op deze forum heb ik een installatie van panasonic`s gevonden, en omdat ik een huidige UPC klant ben en ik overstap heb ik die gemelde 0900 nummer gebeld en die zei dat mijn kaart wordt binnen een uur geactiveerd, heb een uur gewacht en helaas staat hetzelfde in beeld:

CI+ CAM gevonden
Bezig met controle authenticiteit CI+ CAM

Misschien heeft deze keer UPC wel gelijk met hun antwoord van het is een conflict tussen het CI+ module en mijn televisie.
Zijn er andere die deze probleem ervaart hebben?

groetjes,
Steve
 
Zelf opgelost, kwam wel achter dat de slimkaart verlopen was en UPC dan wel een signaal naar moest sturen om te activeren. Duurt enkele minuten, nu heb ik alles voor elkaar BEHALVE.........hoe bedien ik mijn favorieten lijst van mijn Panasonic A/B type nummer staat boven van de TV, dus als er iemand is die mijn in de goeie richting kan sturen.........graag.

gr,
Steve
 
stevefilmfreak54 zei:
Zelf opgelost, kwam wel achter dat de slimkaart verlopen was en UPC dan wel een signaal naar moest sturen om te activeren. Duurt enkele minuten, nu heb ik alles voor elkaar BEHALVE.........hoe bedien ik mijn favorieten lijst van mijn Panasonic A/B type nummer staat boven van de TV, dus als er iemand is die mijn in de goeie richting kan sturen.........graag.

gr,
Steve

www.panasonic.nl en de gebruikers handleiding downloaden? daar staat precies hoe je dat moet doen.
 
Mooi dat je het hebt opgelost. Nu ik nog... :)

Ik weet niet hoe het menu op de P55VT50 er bij jou uit ziet, maar ik vind nergens iets terug over het afstemmen via DVB-C. Al die nummers invoeren (frequenties etc.) heb ik dus niet gedaan (omdat het, voor zover ik kan overzien, ook niet kan).

De melding waaraan jij refereert, krijg ik ook te zien op het scherm als ik de CI+module toch gewoon in de tv steek. Dan toch maar even UPC bellen... Hopelijk lost dat de boel op.
 
Zeg je nou dat je het niet kan vinden, maar zeg je ook dat je de manual dan maar NIET erbij hebt gepakt? Okeee hhhm.

Bij mij, vroeg de TV, ander model zelfde merk, gelijk na uit de doos halen of ik wilde scannen, en ging daarbij DVB -c en -t en analoog af, nrs invoeren voordat die -c deed kon gewoon.. Daarna de CI+ erin, en hij pakt sindsdien alle kanalen waar ik recht op heb met mijn abonnement.
 
NTC1985 zei:
Mooi dat je het hebt opgelost. Nu ik nog... :)

Ik weet niet hoe het menu op de P55VT50 er bij jou uit ziet, maar ik vind nergens iets terug over het afstemmen via DVB-C. Al die nummers invoeren (frequenties etc.) heb ik dus niet gedaan (omdat het, voor zover ik kan overzien, ook niet kan).

De melding waaraan jij refereert, krijg ik ook te zien op het scherm als ik de CI+module toch gewoon in de tv steek. Dan toch maar even UPC bellen... Hopelijk lost dat de boel op.

Klopt wil je het op nl zenders laten scannen zou je de tv dus moeten reseten en de land op nederlands zeten pas dan kan je op upc manier zoeken en kan je kiezen tussen upc/Ziggo/anders.
 
Devil-Strike.net zei:
Klopt wil je het op nl zenders laten scannen zou je de tv dus moeten reseten en de land op nederlands zeten pas dan kan je op upc manier zoeken en kan je kiezen tussen upc/ziggo/anders.

Nou, ik heb deze niet hoeven doen
 
Terug
Bovenaan