L
luukmlgn
Het is mij opgevallen dat de keuze voor je audiotrack op Sport1HD niet logisch is...
Nu in het geval met Wimbledon kun je kiezen voor "Nederlands" maar dan krijg je het originele Engelse commentaar. Wanneer je "Origineel" kies hoor je puur alleen het stadiongeluid.
Dezelfde wedstrijd is ook bezig op Sport1.1 met Nederlands commentaar...! Is die Nederlandse track niet op Sport1HD te integreren?
Nu in het geval met Wimbledon kun je kiezen voor "Nederlands" maar dan krijg je het originele Engelse commentaar. Wanneer je "Origineel" kies hoor je puur alleen het stadiongeluid.
Dezelfde wedstrijd is ook bezig op Sport1.1 met Nederlands commentaar...! Is die Nederlandse track niet op Sport1HD te integreren?

