• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Audio-track Sport1HD

  • Onderwerp starter Onderwerp starter luukmlgn
  • Startdatum Startdatum
L

luukmlgn

Het is mij opgevallen dat de keuze voor je audiotrack op Sport1HD niet logisch is...
Nu in het geval met Wimbledon kun je kiezen voor "Nederlands" maar dan krijg je het originele Engelse commentaar. Wanneer je "Origineel" kies hoor je puur alleen het stadiongeluid.
Dezelfde wedstrijd is ook bezig op Sport1.1 met Nederlands commentaar...! Is die Nederlandse track niet op Sport1HD te integreren?
 
luukmlgn zei:
Het is mij opgevallen dat de keuze voor je audiotrack op Sport1HD niet logisch is...
Nu in het geval met Wimbledon kun je kiezen voor "Nederlands" maar dan krijg je het originele Engelse commentaar. Wanneer je "Origineel" kies hoor je puur alleen het stadiongeluid.

Ah?
Kan je dan bij Sport1-HD kiezen tussen twee audiotracks?? :o
Hier bij Ziggo is dat namelijk niet mogelijk bij het Sport1HD kanaal?

Gelukkig is er nu dan alleen Engels beschikbaar, vorig jaar was er namelijk alleen Nederlands commentaar op Sport1HD tijdens Wimbledon. ;D
 
Volgens mij worden de zogenaamde sleutelwedstrijden ook van Nederlands commentaar voorzien maar dat is niet bij alle wedstrijden het geval.
 
cornelisvandenberg zei:
Volgens mij worden de zogenaamde sleutelwedstrijden ook van Nederlands commentaar voorzien maar dat is niet bij alle wedstrijden het geval.
OK, maar als dat het geval is dan is het toch nogsteeds niet echt logisch gezien het Nederlandse commentaar wél te kiezen is op het "normale" Sport1 kanaal...
Nu is het dus kiezen tussen scherp beeld OF Nederlands commentaar als het ware. En dat vind ik nogal vreemd.
 
Ik heb daar al een paar mails over gestuurd met de klantenservice van sport 1 alleen snappen ze het daar niet.
Ze zeggen dat er wel nederlands commentaar bij sommige partijen aanwezig is op het HD kanaal, terwijl ik het al een paar keer duidelijk heb gemaakt dat dat niet het geval is.
 
Volgend antwoord gehad van sport1:

Geachte heer B,



Nogmaals bedankt voor uw mail aan Film1Sport1.



Wij hebben uw klacht neergelegd bij de desbetreffende afdeling en kregen van hun te horen dat het klopt dat Wimbledon op het HD-kanaal niet wordt voor zien van Nederlands Commentaar. Normaliter is dit niet het geval, maar op het moment is er sprake van een beperkte capaciteit. Helaas kunnen we hier nu niets aan veranderen, maar we begrijpen uw vraag en onbegrip. Deze vraag wordt intern doorgezet, zodat hier in de toekomst iets aan gedaan kan worden.



Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,

Klantenservice Film1Sport1
 
Beperkte capaciteit?? Op het SD kanaal is toch wel gewoon NL commentaar? Vaag.
 
Arthur29 zei:
Beperkte capaciteit?? Op het SD kanaal is toch wel gewoon NL commentaar? Vaag.
Precies, dat is juist het meest storende van dit hele probleem...!
 
Doman zei:
Kan je dan bij Sport1-HD kiezen tussen twee audiotracks?? :o
Hier bij Ziggo is dat namelijk niet mogelijk bij het Sport1HD kanaal?

Hoe zit het nu?
Zijn er bij UPC nu wel of niet 2 audiotracks beschikbaar bij Sport1-HD?
 
Doman zei:
Hoe zit het nu?
Zijn er bij UPC nu wel of niet 2 audiotracks beschikbaar bij Sport1-HD?
Zekers, alleen niet de logische keus... :o
Je kunt kiezen voor alleen het stadiongeluid of het Engelse commentaar.
 
Terug
Bovenaan