Bij de zenders RTL 4, 5, 7, Veronica is mij opgevallen dat de audio hikt.
Misschien nog wel meer zenders..
Wat een eikels van Ziggo!
Schijnbaar weten ze niet wat een analoog signaal inhoudt.
Of ik de TV maar ff rechtstreeks op de AOP aansluit, doe ik dat niet helpen ze niet verder. Neem een cursus
Misschien nog wel meer zenders..
Wat een eikels van Ziggo!
Schijnbaar weten ze niet wat een analoog signaal inhoudt.
Of ik de TV maar ff rechtstreeks op de AOP aansluit, doe ik dat niet helpen ze niet verder. Neem een cursus
Laatst bewerkt door een moderator: