• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Audio Spoor RTL HD

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ou-Tannu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
O

Ou-Tannu

kunnen de heren van Ziggo even de audio sporen een juiste benaming geven?
zodat mn ontvangers wel netjes het 5.1 spoor kunnen pakken ipv het 2.0 spoor omdat er geen naam gedefinitieerd is.. (en dan gaat 2.0 voor 5.1 schijnbaar)

iig regio 8600 speelt dit..
 
Geen probleem op mijn Humax, die ziet 'sound1' en 'sound2' en sound2 (DD) staat nog steeds geselecteerd.
 
Geen probleem op mijn Humax, die ziet 'sound1' en 'sound2' en sound2 (DD) staat nog steeds geselecteerd.

hm ja.. kijk ik bv bij de SBS zenders.. dan staat er wel keurig "Nederlands" en "Nederlands (DD)"

vandaar ;) ik kan hem ook wel op DD forceren, maar toch.. ook jou humax zou denk ik niet uit zich zelf het DD spoor kiezen?
 
Ik denk dat het antwoord wordt: wij krijgen het zo aangeleverd en kunnen er dus niets aan doen...
 
hm ja.. kijk ik bv bij de SBS zenders.. dan staat er wel keurig "Nederlands" en "Nederlands (DD)"

vandaar ;) ik kan hem ook wel op DD forceren, maar toch.. ook jou humax zou denk ik niet uit zich zelf het DD spoor kiezen?
Ik heb mijn Humax eenmalig zo ingesteld dat ie (ook op RTL4) het DD spoor kiest.
De Humax staat op Engelse taal, dus geeft ie bij SBS "Dutch" aan, op RTL4 "Sound".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan