O
Ou-Tannu
kunnen de heren van Ziggo even de audio sporen een juiste benaming geven?
zodat mn ontvangers wel netjes het 5.1 spoor kunnen pakken ipv het 2.0 spoor omdat er geen naam gedefinitieerd is.. (en dan gaat 2.0 voor 5.1 schijnbaar)
iig regio 8600 speelt dit..
zodat mn ontvangers wel netjes het 5.1 spoor kunnen pakken ipv het 2.0 spoor omdat er geen naam gedefinitieerd is.. (en dan gaat 2.0 voor 5.1 schijnbaar)
iig regio 8600 speelt dit..
ik kan hem ook wel op DD forceren, maar toch.. ook jou humax zou denk ik niet uit zich zelf het DD spoor kiezen?