• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Audio hapert na harmonisatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

ziggo904

Sinds de harmonisatie Ziggo/UPC 3 februari heb ik last van haperend geluid. Betreft locatie Hoogezand. Dit gemeld aan Ziggo die dit mogelijk wijt aan interferentie door het 4G netwerk. Nieuwe coax kabel zou dit kunnen verhelpen, maar niet het geval. Oude Samsung DCBH360 aangesloten en 'n hele week geen enkel last meer van een haperend geluid. Dan mogelijk toch mijn HUMAX5300c defect. Deze door Ziggo vervangen, maar ipv haperen valt nu het geluid steeds weg. (om een gevoel te geven: tussen de 20 tot 40 % van het geluid valt weg). Dit haperen en/of wegvallen van geluid treedt op bij radio en TV. Beeld daarentegen blijft perfect. Vandaag 26 februari geen enkel probleem noch last van haperend geluid gehad op beide HUMAX-en. Ik heb van alles getest. Met en zonder HDMI, ander coax kabel etc. (NB gebruik ik glasverbinding tussen mijn versterker en Humax. Hoe kan het nu dat ik vandaag 26 februari totaal geen hinder heb ondervonden? Er moet iets gaande zijn in Ziggo's netwerk.....maar wat? Wie schept duidelijkheid?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook hier hapert het geluid sinds vanavond zeer regelmatig.
(Ber [E-6]: 0, sterkte 65%, Kwaliteit 100%).
 
Bij mij ook een tijdje. Wel alleen tijdens vertraagd afspelen van Wie is de Mol. Live TV geen problemen (Cisco 8455).
 
Sinds 26/2 geen problemen meer. Blijft de vraag waar 3 weken van haperend geluid door veroorzaakt werden. Frustrerend ook als er geen verklaring voor gegeven wordt door Ziggo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan