• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

AT5 - Amsterdams lokaal kanaal

  • Onderwerp starter Onderwerp starter burdynam
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

burdynam

Het Amsterdamse AT5 kanaal blijft op mijn tv altijd in een 4:3 formaat (lange mensen dus)
Alle andere kanalen, buitenlands en NL, corrigeren zich automatisch.
Mijn tv heeft nog het 4:3 formaat, type "beelbuis", en er kan niets aan het formaat worden veranderd. (erg mooi beeld, maar wat ouder toestel)
Waarom gaat het goed op alle kanalen, maar AT5.... die heeft er geen zin in.
Weet iemand een antwoord???

Burdy.
 
Hier lopen al 2 of meer draadjes over... probleem blijkt bij AT5 te liggen want meer kabelaars hebben er "last" van. Dus afwachten tot ze in 020 wakker worden :wink:
 
Volgens mij zijn ze wakker, vanmiddag waren de lange mensen weer normaal :)
Dus nu AT5 weer in de goede verhouding?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan