B
burdynam
Het Amsterdamse AT5 kanaal blijft op mijn tv altijd in een 4:3 formaat (lange mensen dus)
Alle andere kanalen, buitenlands en NL, corrigeren zich automatisch.
Mijn tv heeft nog het 4:3 formaat, type "beelbuis", en er kan niets aan het formaat worden veranderd. (erg mooi beeld, maar wat ouder toestel)
Waarom gaat het goed op alle kanalen, maar AT5.... die heeft er geen zin in.
Weet iemand een antwoord
Burdy.
Alle andere kanalen, buitenlands en NL, corrigeren zich automatisch.
Mijn tv heeft nog het 4:3 formaat, type "beelbuis", en er kan niets aan het formaat worden veranderd. (erg mooi beeld, maar wat ouder toestel)
Waarom gaat het goed op alle kanalen, maar AT5.... die heeft er geen zin in.
Weet iemand een antwoord

Burdy.

