R
Rico
Ik gebruik al een tijdje Astraweb en ben hierover zeer tevreden. Hoge retentie (meer dan 800 dagen, dus meer dan 2 jaar), ongelimiteerde snelheid, SSL en servers in EU en VS.
Tot nu toe betaalde ik hiervoor 11 dollar (kleine 8 euro p/m). Tijdelijk hebben ze een aanbieding voor 69,28 Euro per jaar, gegarandeerde prijs zolang als je account actief blijft. Dat is dus nog geen 6 euro per maand (5.77 euro) en prijs wordt nooit verhoogd.
Via deze link vind je de gegevens. Hoe land aanbod loopt staat er niet bij maar het is beperkt dus je moet snel beslissen om ervan te kunnen profiteren.
https://www.news.astraweb.com/specials/voucher.cgi?t=h43vom3sb75ppj5
Tot nu toe betaalde ik hiervoor 11 dollar (kleine 8 euro p/m). Tijdelijk hebben ze een aanbieding voor 69,28 Euro per jaar, gegarandeerde prijs zolang als je account actief blijft. Dat is dus nog geen 6 euro per maand (5.77 euro) en prijs wordt nooit verhoogd.
Via deze link vind je de gegevens. Hoe land aanbod loopt staat er niet bij maar het is beperkt dus je moet snel beslissen om ervan te kunnen profiteren.
https://www.news.astraweb.com/specials/voucher.cgi?t=h43vom3sb75ppj5

Alleen een beetje jammer van de sterke dollar afgelopen juni, hierdoor viel het toch iets duurder uit (in euro's). 