J
jasp
wat houd de afdeling assurance in bij Ziggo?
vrijdag een monteur langs geweest modem omgewisselt (3 de modem)
maar zelfde probleem als vorige modem(motorola) geen kiestoon
maar nu knippert de tellefoon led .
de monteur kan wel hulp krijgen voor de meeste instellingen maar
die waren daar allemaal goed,maar de instelling waar het in mijn geval
om gaat kan die afdeling niet.
de monteur kan ook die afdeling niet direct bereiken en de hulp voor de
monteur kan ook die afdeling bereken.
ze moeten een werkopdracht maken voor die afdeling kom je weer onderaan .(volgens mij stond ik daar al een keer)
die afdeling zou toch aanspreekbaar moeten zijn voor de monteur!!!
dan heb je weer kortere lijnen en gelijk feedback.
vrijdag een monteur langs geweest modem omgewisselt (3 de modem)
maar zelfde probleem als vorige modem(motorola) geen kiestoon
maar nu knippert de tellefoon led .
de monteur kan wel hulp krijgen voor de meeste instellingen maar
die waren daar allemaal goed,maar de instelling waar het in mijn geval
om gaat kan die afdeling niet.
de monteur kan ook die afdeling niet direct bereiken en de hulp voor de
monteur kan ook die afdeling bereken.
ze moeten een werkopdracht maken voor die afdeling kom je weer onderaan .(volgens mij stond ik daar al een keer)
die afdeling zou toch aanspreekbaar moeten zijn voor de monteur!!!
dan heb je weer kortere lijnen en gelijk feedback.