• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

assurance

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jasp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jasp

wat houd de afdeling assurance in bij Ziggo?
vrijdag een monteur langs geweest modem omgewisselt (3 de modem)
maar zelfde probleem als vorige modem(motorola) geen kiestoon
maar nu knippert de tellefoon led .
de monteur kan wel hulp krijgen voor de meeste instellingen maar
die waren daar allemaal goed,maar de instelling waar het in mijn geval
om gaat kan die afdeling niet.
de monteur kan ook die afdeling niet direct bereiken en de hulp voor de
monteur kan ook die afdeling bereken.
ze moeten een werkopdracht maken voor die afdeling kom je weer onderaan .(volgens mij stond ik daar al een keer)
die afdeling zou toch aanspreekbaar moeten zijn voor de monteur!!!
dan heb je weer kortere lijnen en gelijk feedback.
 
als de telefoonled knippert is dat een teken dat het modem niet is geactiveerd kan je wel op internet of lukt dat ook niet?

gr. adri
 
ik moest intussen na een reset het modem weer . activeren
nu branden de tel. leds en bij opnemen knippert hij,
maar nog geen kiestoon het zelfde euvel als bij de vorige modems.
intussen helpdesk gebelt en er staat nog een opdracht open.
internet heeft het gelukkig altijd gedaan.
 
Assurance is de benaming uit het Multikabeltijdperk van een zeg maar 2e lijn...
Als de monteur hun niet direct heeft gebeld, heeft hij daar een reden voor gehad.
Als iets direct is te regelen zullen de monteurs dat echt niet laten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan