S
sylvester_25
Goed ik weet niet of ik de enigste ben.
heb alle andere storingen gelezen sinds de nieuwe zenders en van veel heb ik ook last.
Maar ik heb sinds de nieuwe zenders ook last van de Aspect ratio. Ik moet nu steeds mijn TV handmatig instellen op 16
. voor de zender veranderingen hoefde dat niet. maar zodra ik nu de box aan zet verspringt hij naar zoom en mis ik een deel van het beeld.
hebben meer mensen last van hun aspect instelling??
btw.
HDTV box
TV th37pv70 panasonic
heb alle andere storingen gelezen sinds de nieuwe zenders en van veel heb ik ook last.
Maar ik heb sinds de nieuwe zenders ook last van de Aspect ratio. Ik moet nu steeds mijn TV handmatig instellen op 16
hebben meer mensen last van hun aspect instelling??
btw.
HDTV box
TV th37pv70 panasonic