Arrogantie UPC

D

Dick

Maandenlang geen fakturen van UPC ontvangen. Dan opeens een faktuur waar je van achterover slaat!! En dan opeens, direkt na die faktuur.....wordt deze jongen afgesloten omdat ik zogenaamd een betalingsachterstand heb!!!! En dit ook nog zonder enige waarschuwing te hebben gekregen.
Veel gebeld (kassa UPC??) en veel klachten op schrift gesteld. REaktie van UPC......... NIETS, NADA NOPPES!!!!
Gaarne hoor ik reakties van gebruikers die soortgelijke problemen hebben meegemaakt met UPC om eventueel gezamenlijk een vuist te maken!!
 
Dit is toch echt je eigen schuld en niet die van UPC,
Het lijkt mij logisch dat als jij een dienst gebruikt er voor moet betalen.

Ik heb ook een foute factuur gehad maar had wel elke maand betaald...ik ken ook zo iemand die niet hoefde te betalen...is nu ook afgesloten...EIGEN SCHULD zeg ik dan maar...je had zelf contact met UPC moeten openemen als jij geen facturen kreeg.
 
Je bent niet de enige die in de put zit:

https://ziggoforum.nl/topics/1806/

Ik weet ook niet hoe ik ze kan bereiken !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou bereiken is helemaal niet zo moeilijk meer als het was hoor...bel 0900-1580 ! Na kwartiertje/half uurtje w8en ben je zeker weten te woord gestaan...ik tenminste altijd wel !
 
Nou gebeld heb ik wel en waarschijnlijk heb ik het record in handen!!!
1 3/4 uur heb ik aan de telefoon gehangen en heb toen de moed maar opgegeven!!
 
Meestal als ik bel zeggen ze na 10 minuten: De wachttijd bedraagt meer dan 15min. de verbinding wordt verbroken.

En dat na 10min wachten! tjonge tjonge.... ::)
 
Bekend probleem.
Jammer, dat je UPC niet schriftelijk op de hoogte hebt gesteld en dan aangetekend, met alle ontvangstbewijzen die je maar had....maar dat is achteraf .
Ik heb hetzelfde gehad en heb ze plat gemaild, gefaxt en gebeld.
Maar ik heb ook de Consumentenbond ingeschakeld,Juridische afdeling, Mevrouw Corbijn!
Ik WILDE betalen, maar er werd niks afgehouden.Betaalde ik "met de hand", kreeg ik het net zo hard weer retour.
Alles en iedereen heb ik ingeschakeld.En elke maand het bedrag maar opzij gelegd.
Na 11 maanden was ik opeens weer nieuw abonnee!!!!
Een leuk bedrag op de spaarrekening, dat er nog steeds staat, want je weet het nooit met die gasten.
Je zou dus nog kunnen proberen een brief te schrijven naar de Consumentenbond, Juridische afdeling t.a.v. Mevrouw Corbijn.
Ze verzamelen nog steeds de klachten en hebben allang de 2e kamer ingeschakeld.
Maar of het je verder helpt?
Niet geschoten is altijd mis.
Succes.
Enne....wat betreft je hangen aan de telefoon....dat record moet ik hebben...maar ik bel niet meer (afkloppen)....dat geld krijg je ook nooit meer terug.
 
Hmm, nou het zou wel aan mij liggen, maar ik ben tot nu toe altijd binnen 45 minuten te woord gestaan... ;D
 
Terug
Bovenaan