• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Arris TM602B

  • Onderwerp starter Onderwerp starter The Wizard
  • Startdatum Startdatum
T

The Wizard

Ik heb vandaag de modem gekregen, even aansluiten en het werkt! Alleen nu staat in de HW/FW versions tabblad dat het een TM602B is, maar ik daar helemaal geen info op dit forum over vinden, alleen over de 402/502. Wat is het verschil tussen de 602 en zijn "voorgangers"?
 
Ik heb ff de links opgezocht van de handleidingen,

als iemand zich geroepen voelt ze naast elkaar te leggen hebben we het antwoord en kan ik eventueel ook de FAQ updaten ;)

https://www.arrisi.com/support/guides/_docs/TM602_User_Guide.pdf
https://www.arrisi.com/support/guides/_docs/TM502_User_Guide.pdf
 
Dat heeft de 502 ook :), alleen de 602 ondersteund nog een ander type batterij
 
Geen (euro)docsis 3
Hij draait dezelfde firmware als de Touchstone TM402 and TM502.
 
Hallo allemaal, :)

de verschillen zijn:

402B: 502B: 602B:
PSU: External Internal Internal
RoHS: - Green Green
RF Downstream:
Frequency Range (MHz): 108-862 108-862 108-1002
Data Rate (Mbps) (Max.): 30.72 47.62 51
RF Upstream:
Data Rate (Mbps) (Max.): 30.72 30.72 47.62

Veel plezier ermee! ;)

Freddy :)
 
McRonald zei:
Ik zag al dat hij een batterij voeding heeft ???????
Ik kan me die verbaasde blik en vraagtekens wel voorstellen.
The Wizard zei:
Dat heeft de 502 ook :), alleen de 602 ondersteund nog een ander type batterij
Ander type batterij geloof ik best, maar niet echt interessant vind ik, maar een nadere blik leerde me dit:
............
Some models even provide a Lithium-Ion battery backup to provide continued
telephone service during power outages.
"Some models" dus, net als bij de 502, en niet als voeding (gelukkig niet) maar als noodvoeding bij spanningsuitval. Een laptop op batterij of een telefoon die geen netspanning nodig heeft blijft dan gewoon functioneren.

Maar nogmaals "Some models", niet elk exemplaar dus. Die van mij heeft het niet.
 
J. de Boer zei:
Maar nogmaals "Some models", niet elk exemplaar dus. Die van mij heeft het niet.
En helaas geen enkel exemplaar dat UPC gebruikt, want UPC gebruikt de B-modellen (402B/502B/602B), terwijl een batterij-backup alleen aanwezig is in de G/H/P-modellen. :-\
 
Freddy zei:
Hallo allemaal, :)

de verschillen zijn:

                                              402B:        502B:       602B:
PSU:                                     External    Internal     Internal
RoHS:                                         -           Green       Green
RF Downstream:
Frequency Range (MHz): 108-862   108-862   108-1002
Data Rate (Mbps) (Max.):   30.72        47.62        51
RF Upstream:
Data Rate (Mbps) (Max.):   30.72        30.72        47.62

Veel plezier ermee! ;)

Freddy :)

Leuk dat i meer data kan doorlaten, maar wij als upc klanten hebben er niets aan 24Mbit is immers de max wat upc levert.
 
Devil-Strike.net zei:
Leuk dat i meer data kan doorlaten, maar wij als upc klanten hebben er niets aan 24Mbit is immers de max wat upc levert.

Ze zijn toch aan het testen met hogere snelheden?
Dat doen ze echt niet voor niets.
Er komt vast een hogere snelheid aan.....
Waar en wanneer weet nog niemand denk ik.
 
Terug
Bovenaan