T
The Wizard
Ik heb vandaag de modem gekregen, even aansluiten en het werkt! Alleen nu staat in de HW/FW versions tabblad dat het een TM602B is, maar ik daar helemaal geen info op dit forum over vinden, alleen over de 402/502. Wat is het verschil tussen de 602 en zijn "voorgangers"?



, alleen de 602 ondersteund nog een ander type batterij