R
Refalm
Met dit modem heb ik nu al dagen een enorm vaag probleem.
We hebben deze modem al een half jaar, zonder problemen. We hebben er UPC Internet Extreme en UPC Telefonie FreeTime op.
De laatste dagen valt het internet (het web) en telefonie uit (geen kiestoon). Het meest vreemde is dat Torrent verkeer wel gewoon doorloopt.
Zodra ik op mijn router het IP adres vernieuw dan krijgt ie 192.168.100.2. Na vijf minuten krijg ik een normaal IP adres, en werkt internet en telefoon weer.
Helpdesk is onbereikbaar, vooral omdat na een paar minuten de telefoon wegvalt, en op e-mail wordt al helemaal niet gereageerd.
In het logbestand staat dit (bij voorbaat excuses als dit niet van belang is):
Hebben meer mensen dit probleem? Hoe hebben jullie dit opgelost?
We hebben deze modem al een half jaar, zonder problemen. We hebben er UPC Internet Extreme en UPC Telefonie FreeTime op.
De laatste dagen valt het internet (het web) en telefonie uit (geen kiestoon). Het meest vreemde is dat Torrent verkeer wel gewoon doorloopt.
Zodra ik op mijn router het IP adres vernieuw dan krijgt ie 192.168.100.2. Na vijf minuten krijg ik een normaal IP adres, en werkt internet en telefoon weer.
Helpdesk is onbereikbaar, vooral omdat na een paar minuten de telefoon wegvalt, en op e-mail wordt al helemaal niet gereageerd.
In het logbestand staat dit (bij voorbaat excuses als dit niet van belang is):
Code:
Date Time Event ID Event Level Description
6/26/2008 18:32 20000200 3 No Ranging Response received - T3 time-out
6/26/2008 18:32 20000300 3 Ranging Request Retries exhausted
6/26/2008 18:33 20000200 3 No Ranging Response received - T3 time-out
6/26/2008 18:33 20000300 3 Ranging Request Retries exhausted
6/26/2008 18:34 20000200 3 No Ranging Response received - T3 time-out
6/26/2008 18:34 20000300 3 Ranging Request Retries exhausted
6/26/2008 18:34 18000200 3 UCD invalid or channel unusable
6/26/2008 18:34 17000400 3 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to receive MAC SYNC frame within time-out period
6/26/2008 18:34 17000100 3 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing
6/26/2008 18:50 20000200 3 No Ranging Response received - T3 time-out
6/26/2008 18:50 1040100 6 TLV-11 - unrecognized OID
6/26/2008 20:03 20000200 3 No Ranging Response received - T3 time-out
6/26/2008 20:03 20000300 3 Ranging Request Retries exhausted
6/26/2008 20:05 20000200 3 No Ranging Response received - T3 time-out
6/26/2008 20:05 20000300 3 Ranging Request Retries exhausted
6/26/2008 20:05 18000200 3 UCD invalid or channel unusable
6/26/2008 20:05 17000400 3 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to receive MAC SYNC frame within time-out period
6/26/2008 20:05 17000100 3 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing
6/26/2008 20:05 20000200 3 No Ranging Response received - T3 time-out
6/26/2008 20:05 1040100 6 TLV-11 - unrecognized OID
Hebben meer mensen dit probleem? Hoe hebben jullie dit opgelost?