• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Arris MT402B IP adres.

  • Onderwerp starter marco275
  • Startdatum
M

marco275

Hallo allemaal, ik heb bij een kennis een UPC internet en telefoon aansluiting gerealiseerd, dit is in zoverre gelukt dat er verbinding met het internet is. Er zijn echter 2 dingen waar ik tegenaan loop.
1 Als ik de telefoon in het modem plug hoor ik niets anders dan ruis. (er is reeds een bestaande UPC telefoon aansluiting)
2 Ik kom met geen mogelijkheid achter het IP adres van dit modem (Arris MT402B) vanwege de alles behalve uitgebreide beschrijving die is meegeleverd.

alvast bedankt.
 
1 Als ik de telefoon in het modem plug hoor ik niets anders dan ruis. (er is reeds een bestaande UPC telefoon aansluiting)
Is die bestaande telefoon aansluiting de oude upc (analoge) telefoon. Zo ja, is de zaak door UPC al omgezet naar voip telefoon?
Evt. even informeren bij UPC: 0900 - 1580 (€ 0,10 / min. + evt. kosten van mobiele telefoon)

2 Ik kom met geen mogelijkheid achter het IP adres van dit modem (Arris MT402B) vanwege de alles behalve uitgebreide beschrijving die is meegeleverd.
Bedoel je het IP nummer om in de modem te komen? Dat is: http://192.168.100.1
Zie: Kabelmodem: ARRIS Touchstone TM402B
 
marco275 zei:
Hallo allemaal, ik heb bij een kennis een UPC internet en telefoon aansluiting gerealiseerd, dit is in zoverre gelukt dat er verbinding met het internet is. Er zijn echter 2 dingen waar ik tegenaan loop.
1 Als ik de telefoon in het modem plug hoor ik niets anders dan ruis. (er is reeds een bestaande UPC telefoon aansluiting)
2 Ik kom met geen mogelijkheid achter het IP adres van dit modem (Arris MT402B) vanwege de alles behalve uitgebreide beschrijving die is meegeleverd.

alvast bedankt.

Als je modem aanzet gaat naar een tijde tel1 en of 2 knipperen? of doet i dat helemaal niet. Als i dat niet doet, upc bellen en hun vragen of de config file goed staat in de modem.
 
Wat hoor je als je naar dat telefoonnummer belt?

Meest voorkomende problemen:
- Gaat het meerdere keren over? Check telefoonkabel+toestel
- Gaat het 1x over en daarna in gesprek? Neem contact op met UPC
- Gaat het meteen in gesprek? Haal telefoonstekker eruit. Gaat het weer meteen in gesprek? Neem contact op met UPC
 
Terug
Bovenaan