• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Arris modem?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter queen1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Q

queen1

Weet iemand hoe ik kan inloggen ip? naar mijn Arris modem?
Zie dat sommige mensen zo'n log van het modem hebben.
Kan wel in mijn router Netgear komen,maar niet in het modem zelf?
 
Weet iemand hoe ik kan inloggen ip? naar mijn Arris modem?
Zie dat sommige mensen zo'n log van het modem hebben.
Kan wel in mijn router Netgear komen,maar niet in het modem zelf?

Helaas, je kunt inloggen in een Arris modem.

Harry
 
Ik vraag om een ipadres. van het modem.
En krijg een antwoord ja dat kan:roll:

Erg wazig antwoord, wat moet ik hier nu mee?

Hij zal denk ik bedoelen dat je niet in kan loggen in het Arris modem
en dan klopt het want je kan niet inloggen in het Arris modem.

/HB
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan